Adevarul plus Clujeanul. Part 2

by

Cand a venit un om politic la Cluj, eu am mers cu Alexandra de la Clujeanul cu masina si Aida si David, fotografii de la Clujeanul si respectiv Adevarul au mers impreuna. Scopul a fost ca fotografii sa il pozeze pe respectivul om politic la aeroport cand vine, iar eu impreuna cu Alexandra sa il vedem la Nokia.

Aseara coincidenta a continuat cand eu eram cu Aida in Janis Pub, iar doi oameni unul de la Clujeanul, iar altul de la Adevarul erau intr-un alt local din Cluj.

Coincidenta sau prietenie. Colegialitate sau profit? Viitor sau speranta?

Am invatat zilele astea o replica frumoasa:”Vom vedea-VV”

Tags: , , , ,

2 Responses to “Adevarul plus Clujeanul. Part 2”

  1. Tudor Says:

    De înţeles prea multe nu am înţeles…
    Dar m-ai făcut să caut Part 1… pe care n-am găsit-o … mă ajuţi ?

  2. hriho Says:

    pai uite’te atent. aici e si partea intai si partea a doua:) prima data cand o venit acel om politic si a doua parte in janis respectiv alt local din cluj.

Leave a Reply

