πss out ppl! de hannah

by
Aş fi vrut să vorbesc mai amănunţit despre uşurinţa cu care îţi poţi găsi fericirea şi despre atât de importantele lucruri mărunte capabile să dea un sens vieţii.Pentru că fiecare dintre noi am avut măcar o zi în care AM VRUT să fim fericiţi şi AM PUTUT.Cum?Lăsând în spate toate problemele lumii,problemele prietenilor, familiei, ale tale şi concentrându-ţi percepţiile spre altceva…muzica lui Frank Sinatra, mirosul de iarnă, cojile de portocală, cerul fără stele, instalaţiile din oraş, calmul din asfalt, plimbări tăcute, îmbrăţişări şi zâmbete.E simplu, nu?Trebuie doar să vrei şi te poţi bucura de multe..
Sunt nişte versuri pe care eu le consider replică pentru rândurile de mai sus “când omul n-are ce sa pună-n farfurie, cu siguranţă nu-l interesează unde aruncă o hârtie”.
 
Modul în care am “evoluat” ne afectează pe majoritatea,fie prin faptul că abandonăm imaginaţia, dorinţa şi pasiunea undeva la picioarele problemelor economice şi ne rezumăm numai la instinctul de supravieţuire, fie pentru că pur şi simplu uităm că suntem oameni.
 
Vedem cu toţii că ceva nu merge bine; unii aprofundează subiectul, se documentează, îşi înţelege mai bine poziţia în societate şi au cu siguranţă impulsul de a bate în nişte porţi şi a striga “Hei, ceva nu e în regulă la baza societăţii ăsteia, hai să vedem unde e problema,hai să rezolvăm!”..crshh..over!Asta e tot.Se întorc agale din drum, dau cu piciorul într-o piatră şi-şi zic “N-am ce să fac eu..nu am puterea”
Şi uite aşa,numărul ăsta semnificativ de oameni(cred eu) se lasă pierduţi printre orbi, printre aceia care zic “Asta e voia Domnului” şi îşi aşteaptă moartea sau îşi traiesc viaţa cum ştiu ei mai bine.TRĂIM PRIN CEEA CE LĂSĂM ÎN URMA NOASTRĂ!!!
 
Nu sunt eu în măsură să zic ce trebuie să facem, dar sunt ferm convinsă că nu trebuie să asteptăm ca rezolvarea să pice din cer, nici în momentul ăsta, nici într-o oarecare generaţie viitoare.
Vreau doar să conştientizăm că nu suntem roboţeii nimănui şi că puterea e în mâinile noastre.Vreau informare în masă, întâlniri, dezbateri care să ducă la un rezultat, la o soluţie, măcar la înaintarea cu un pas spre soluţionare.PENTRU CĂ PUTEM!
Gândirea sănatoasă poate însănătoşi o alta bolnavă; şi unde’s mulţi puterea creşte.
Şi mai vreau ca discuţiile de genul ăsta, pe care majoritatea le abordaţi la un ceai, să nu rămână la stadiul “subiect de discuţie”, polemici şi planuri..să fie istorie!!!
                                                                                 hannah_mail@yahoo.com

Tags: , ,

One Response to “πss out ppl! de hannah”

  1. ionutab Says:

    Sunt de acord cu tine ca cu putin mai multa vointa fiecare ar putea sa aduca ceva bun societatii si sa o transforme intr-una mai buna. bine gandit.

Leave a Reply

