WTF ?!? de Andrada Rarău alias REA

by

“Asociaţia Bloggerilor Care Nu Primesc Commenturi. I mean….what the fuck is that?!?” Asta am gândit prima dată când am auzit de chestia asta. “Cuvintele celor care nu cuvântă”; asta mă duce cu gândul la căprioara Bambi. Catastrofă!!! Poate până acum ţi-ai dat seama că nu sunt tocmai o fană a blogurilor (sorry Tibi, I still love you :D). Adică totuşi, cuvântăm pentru că suntem oameni. Oamenii vorbesc, comunică, nu întotdeauna eficient, dar comunică, transmit idei, sentimente şi stări. Când spun “comunicare” mă gândesc la două sau mai multe persoane care poartă un dialog în limitele limbajului utilizat. Oricum prejudecăţile sunt o bariera suficientă în comunicare, aşa că de ce ar mai exista în joc şi un monitor şi o tastatură? Mie îmi plac oamenii. Îmi place să-i ascult la o cană de cafea ş-un biscuite. Îmi place când mă ascultă cineva fără să am senzaţia că se uită defapt prin mine şi nu la mine. Îmi place să leg noduri între mine şi alte suflete. It’s human nature aşa că dacă ţie nu-ţi place, dupa parerea mea…man, you’ve got a problem! Aici probabil am jignit multă lume. Foartă multă lume dacă stau mai bine să mă gândesc şi ca să-mi mai spăl din păcate ar trebui să vă spun că citesc cu regularitate două bloguri: Hriho’s Blog şi lobanel.blogspot.com. Sunt doi oameni pe care îmi face plăcere să-i consider prieteni. Sunt doi prieteni pe care aş vrea totuşi să-i cunosc dincolo de barira asta numită blog. Aş vrea să-mi spună mie şi altor prieteni ce au de scris pe blog. De aceea vă invit pe toţi, cu sau fără blog, la o cafea, la o poveste, la un zâmbet, la un nod………

Cu umila speranţă că nu v-am supărat prea tare,

A voastră REA

Citit mai multe despre proiectul Asociatiei Bloggerilor Care Nu Primesc Commenturi (ABCNPC) si pe smikleys!

Tags: , , ,

One Response to “WTF ?!? de Andrada Rarău alias REA”

  1. And here I am! « Andraduta's Blog Says:

    […] Mai multe despre parerea mea in ceea ce ii priveste pe bloggeri aici: […]

Leave a Reply

