Daca viata ii formata doar din decizii, nu le lua pe cele gresite. Ori?

by

Oamenii se calca in picioare pentru reduceri de 10 lei, “shopperii maniaci” se inghesuie pentru hainele pe care le poti gasi zilnic in polus, pitzi isi etaleaza decolteurile care mai de care. Cam asa as rezuma harmalaia numita “noaptea reducerilor de la polus”. Daca nu ai fost calcat in picioare de jumate din Cluj, nu poti intelege ce a fost acolo.

Si de unde as putea sti, daca nu m-ar fi pus dracul (sau prostia, sau neinspiratia sau multe altele…) sa vad pe viu?

Poate era fain sa merg cu ceva prieteni sa facem panarama de copilele care sunt in perioada post-emo si “total denial of service”, care nu stiu pe ce planeta se afla si vin cu parintii sa isi cumpere fix cele mai nepotrivite haine pentru varsta/ sexul / infatisarea lor.  In schimb, eu am mers cu niste amice cu care stateam in media vreo ora – o ora jumate intr-un magazin, plus vreo 10-15-20 de minute la coada. Imagine that.

Cum imi zicea cineva zilele astea, viata nu cunoaste destin, conteaza doar deciziile pe care tu le iei. Alegerea pe care am facut-o in aceasta seara – de a merge la cumparaturi cu fetele! – nu o pot clasifica drept cea mai fericita decizie pe care o puteam lua… mai ales ca am ramas mult prea obosit ca sa imi mai onorez invitatiile de a iesi in oras.

Iar asta a fost continuarea unor serii de decizii nu tocmai bune, care m-au afectat in mod direct si m-au facut sa am mai putina incredere in mine, sa gandesc diferit cu 180 de grade si sa imi schimb parerea asupra lucrurilor pe care le vreau. Nu stiu cum se face ca atunci cand suntem pusi in fata unor decizii, mari sau mici, gresim si ajungem sa regretam… Is it worth it?

Tags: , ,

Leave a Reply

