realizare

by

Realizez anumite “chestiuni” despre mine pe care doresc sa le expun aici daca tot e blog cu nuanta personala. Eu incerc sa le creez persoanelor care nu ma cunosc asa de bine laturi extremiste ale mele.

Daca persoana vrea o imagine pozitiva, sau eu cred ca vrea sa aiba o astfel imagine despre mine asta incerc sa i-o creez. Desigur, ca datorita incercarii mele de a duce aceasta imagine la cote maxime esuez lamentabil rezultand ca persoana respectiva sa devina indiferenta. Am mai multe cazuri aici🙂

Cateoata incerc sa fiu “bad cop”, cateodata cu alternanta “good cop,bad cop”. Chiar daca i am or can be a “bad cop”, eu cred ca exista persoane care vor de la mine sa fiu the worse cop.  Efect: acelasi esec

Cateodata incerc “sa fiu eu” si nici atunci nu imi iese, pentru ca este un drum spre nicaieri. Nu imi plac lucrurile care nu ajung nicaieri si mai ales ca nu traiesc intr-o stare tare pozitiva, asemanatoare unei tari cu o economie emergenta.

Acum, am incercat sa ma dau un expert cum incerc in alte cazuri. Ar trebui sa fiu macar expert in mine, dar uite ca nici asta nu sunt. Sunt o persoana care incearca sa isi pastreze un trend ascendent si sa se duca o existenta in dezvoltare.

Tags: ,

Leave a Reply

