Romania, tara pacalelilor. How about u?

by

pinocchioBuna dimineata de ziua pacalelilor! Astazi este 1 aprilie.

Ma gandeam la un moment dat pe cine ar merita sa pacalesc in aceasta zi. Mi-am dat seama, intre timp, ca traiesc intr-o tara in care, in realitate, eu sunt cel pacalit. 

Unii ar putea intelege gresit, dar eu ma simt din nou ca in tara lui Papura Voda. Am inceput cu teapa mineriadei, am continuat cu teapa Autostrazii Transilvania, am mai avut cateva cu luminita de la capatul tunelului.

Am crezut multe. Chiar am crezut ca salariile profesorilor vor fi marite, am crezut ca bugetarilor nu le vor fi scazute sporurile. Chiar am crezut, prima data, ca Romania nu este in criza economica! In prima faza, adica atunci cand Mugur Isarescu, guvernatorul BNR, a “glumit” prin a zice ca Romania nu va fi afectata de criza financiara si apoi a recunoscut ca este afectata, am crezut. Nimeni nu recunoaste in prima faza….si nimeni nu vrea sa zica cum e adevarul.

De aceea, traiesc intr-o tara in care ma simt pacalit si nimic mai mult. Cateodata, nu mai suport pacalelile marinarului sau ale mogulilor. Nu ai ce sa crezi in tara noastra, condusa de catre piticul Emil Boc, “inginerul” ministru de finante Pogea, marinarul pacalici Base, mogulii SOV si Felix sau alte personaje de vodevil.

Eu nu vreau sa va pacalesc, ci incerc doar sa traiesc cinstit, intr-un sistem in care autoritatea sa nu imi fie impusa. Nu pot exista in tara in care este 1 aprilie in fiecare zi. Nu pot, dar stiu ca ma revolt fara nici un efect.

Macar tu, cel care ai citit pana aici, iti dai seama ca nu ai nici o sansa sa rezisti. Nu ai nici o sansa sa faci rezistenta ca Che Guevara sau alti revolutionari deveniti simboluri.

Toti oamenii din presa, cei care va luptati sa faceti diferenta, stati linistiti: sunteti pur si simplu degeaba. Nimeni, scriitura nimanui, nu va avea nici un efect… Totusi, incurajez silinta voastra si v-o salut in continuare!

Felicitari Clujeanul, Ziua de Cluj, Citynews pentru campaniile impotriva infractiunilor din Cluj.

Leave a Reply

