Experimentul de Pasti: Cum sa primesti mesaje

by

Tot timpul m-am intrebat cat de oficial este un mesaj de Craciun sau de Pasti si care este fundamentul lui. In acest an cu ocazia sarbatorilor pascale am avut disponibile aproximativ 400 de mesaje in orange si la toti care mi-o trecut prin minte le-am trimis un mesaj simplu in care am scris “Paste Luminos! Tiberiu Hrihorciuc” . Astfel, am primit mesaje de la persoane care nu mi-ar fi trimis niciodata un mesaj si intr-un fel “m-am dat bine” pe langa unii si altii.  Acesta este scopul probabil al mesajelor si asa am ajuns sa primesc mesaje pascale.

Paste luminos va doresc si voua, cititorilor mei! .. de data asta mai sincer decat cel din mesaj🙂

P.S.: Am aflat si eu ca lumina din noaptea de Inviere a ajuns de la Ierusalim, de la Biserica din Suceava si apoi la manastirea Bogdana din Radauti.

P.S.2: Cand voi ajunge in Cluj voi scrie mai multe pe blog. Acuma sunt in Radauti(Bucovina) cu Ioana.

Tags:

4 Responses to “Experimentul de Pasti: Cum sa primesti mesaje”

  1. k Says:

    In concluzie, cei care nu ti-ar fi trimis niciodata un mesaj nu vor sa se dea bine pe langa tine sau, cel putin, nu au niciun interes s-o faca.😛
    Consider aceste mesaje o maniera de a-ti exprima respectul fata de o persoana pe care o apreciezi in mod deosebit, exceptand cazurile in care nu trimitim mesaje intrucat “suferim” de comoditate (tipic subsemnatei, de altfel).

  2. hriho Says:

    @k: stim prea bine ca tu mi-ai trimis mesaj doar ca un raspuns😛 nu e deloc un respect, ci mai degraba o datorie sau un lucru pe care il facem dintr-o anumita obligatie. respectul ti-l exprimi altfel, nu prin mesaje standard de pasti si de craciun. nu stiu daca iti arati respectul pentru toata agenda ta telefonica cand dai astfel de mesaje. stiu prea bine ca esti comoda, dar toata lumea stie unde poti ajunge din comoditate…bine ca nu e pedepsita cu inchisoare comoditatea:D

  3. Magda Vasi Says:

    Mai sa fie! Iata si explicatia… mesajului primit🙂
    Ma miram eu.

  4. hriho Says:

    @magda: nu trebuie sa te miri:) a fost un experiment. ai reactionat cum trebuie, mi-ai raspuns la mesaj..stiu ca nu a fost chiar placut sa demasc experimentul pe blog, dar asta este

Leave a Reply

