Alexa, de unde iti iei informatiile?

by

Mai tineti minte cand am scris pe blog ca “mogulul” Liviu Alexa, patronul Citynews, a acuzat Time4News ca il fura. (vezi aici) Uite asa a aparut un material pe Gazeta de Cluj conform caruia Toma Rus s-ar pensiona. Jurnalistii de la Citynews au citit informatia si l-au sunat. Le-a iesit subiectul aici. Dar intrebarea e urmatoarea, oare de unde si-au luat ei informatia? Au ajuns reporterii Citynews sa citeasca Gazeta de Cluj sau pur si simplu au facut o mica „aroganta”? Nu neg posibilitatea unor surse diferite… dar totusi promit ca nu ma voi revolta cum a facut-o patronul CityNews. Dau vina doar pe cooperativa presei clujene:)

UPDATE: Directorul general al publicatiei Gazeta de Cluj, Liviu Man, a sustinut ca informatiile privind pensionarea lui Toma Rus nu provin de la el. “Redactorul sef Augustin Stanciu a aflat informatiile privind pensionarea lui Toma Rus. Eu am aflat informatiile ulterior de pe site-ul Gazetei de Cluj”, a declarat Man.

Tags: , , , ,

One Response to “Alexa, de unde iti iei informatiile?”

  1. Horst Gundel Says:

    Datorita acestui “profesionist “ziarist sau jurnalist cum s-o numi el,am ajuns “escrocul din Regensburg”.Acest om nu m-a cunoscut in viata lui,nu a stiut niciodata ce s-a intamplat cu adevarat,cine sunt si de ce s-a ajuns la scandalul”ROMBAU”,dar in schimb a reusit sa ma transforme intr-un gunoi…pe mine…familia mea…si tot ce am realizat.Nici in anul 2009,nu am reusit sa-mi reabilitez numele si am pierdut,datorita naivitatii mele,a dorintei de a face ceva pt familia mea si tara in care m-am nascut… tot ce am avut…As vrea intr-o zi sa aiba curajul si bunul simt sa ma priveasca in fata si in momentul in care ii voi dovedi ca sunt nevinovat si totul a fost o nedreptate…sa scoata macar oribilitatea aceea de articol de pe internet…ca de scuze sunt sigur ca nici nu a auzit de acest cuvant…Inca mai cred ca ,in Romania,tara in care m-am nascut mai exista DREPTATE…

Leave a Reply

