21 de ani pe 21 mai :)

by

Astazi ii voi lasa pe prietenii mei sa scrie despre ziua mea:

“Happy b-day to you…happy b/day to you…happy b-day dear Tibi…happy b/day to you!!!! Copilul minune din presa clujean isi serbeaza ziua de nastere. Puneti gura de la gura si cantatiiiiii un LA MULTI ANI frumos!!!! Si Tibi draga…sus paharul!!!” de Beatrix, prietena si ziarista la Gazeta de Cluj

La multi…… ?!?

“Ce-ai putea sa-i urezi “mucului” de ziua lui? Adica sa fim seriosi, e joi, ora 13. 56, ai treaba pana peste cap. Cum sa simti atmosfera de aniversare?

Si totusi….cu un considerabil efort ma gandesc ce as putea sa-i urez eu lui “Tibi draga”. La Multi Ani?!? Nu cred ca vrea cineva sa traiasca foarte multi ani, sa devina gras, zbarcit si impotent. Sanatate?!? De asta ai tu grija dragul meu: “Evitati excesul de sare, zahar si grasimi”. Fericire?!? Ei, asta da! Asta da, pentru ca nu tine numai de tine. Stiu ca jumatate din fericirea ta este undeva aproape si iti doresc sa ramana mereu langa tine sa te completeze, sa te indrume, sa te certe si sa-ti puna in fiecare dimineata un zambet pe fata.

Mai multe urari de bine la ore mici cu pahare mari ;)” de Andrada R., o prietena si colega la jurnalism🙂

Happy birthday to you, You work in a Zoo, You don’t exactly look like a monkey and u smell like beer, yeah you doooooo! La mulţi ani my dear friend direct de pe plantaţie, printre subject-uri. Ms hriho imprevizibil friend că mereu au grijă să zâmbesc >:D< ” de Anca (M. ) prietena si colega de breasla:)

“Daca la 21 de ani as fi avut la activ interviuri cu sefii de la mizilicuri precum Nokia si Bechtel, as fi dat subiecte inaintea veteranilor si eram citat de agentii internationale de presa, ma chema Hrihorciuc. Un nume destul de complicat, pe care multi s-au vazut nevoiti sa-l invete. Asa, ma bucur ca ti-am editat primul text, ca am impartit niste beri, ca m-ai enervat de macar vreo 365 de ori in ultimul an si ca undeva in timpul asta am devenit prieteni buni. Felicitari ca nu te lasi si, bineinteles, pentru ca esti mult mai domn decat mogulii😀 La multi ani!

P.S. : Sper sa primesti de ziua ta multe perechi de ciorapi!”

de Andrei, prieten si de asemenea coleg de breasla.

“Sper ca nu sunt chiar ultima persoana care iti ureaza „La multi ani” pe blogul tau, dar pentru mine abia acum s-a terminat ziua de munca. Nu stiu de ce Andrei ti-a urat sa primesti de ziua ta multe perechi de ciorapi, daca stiam mai repede ca asta iti doresti….glumesc. Eu iti doresc sa nu te schimbi, poate doar ca nu mai fi asa gelos cateodata, nu, rectific, tot timpul. Cred ca ar trebui sa ma gandesc putin si la blogul tau, si atunci iti doresc sa ai cat mai multe articole bine scrise si … sa-ti creasca traficul.” de Ioana, iubita mea:)

Update: “Mergand pe principiul niciodata nu e prea tarziu (pe care l-ai aplicat si tu acum vreo jumatate de an) am sa iti urez si eu, cu numai o zi intarziere :P “La multi ani!”. De urat …iti urez ca toate sa ramana cum sunt, mai exact sa fii iubit si sa ai numai succese” de Claudiu, varumiu:)

Vom reveni si cu alte pareri cand vor raspunde si altii pe messenger:P

2 Responses to “21 de ani pe 21 mai :)”

  1. psaico Says:

    La Multi Ani si bun venit in clubul 21🙂

  2. hriho Says:

    @psaico: thanks:) clubul 21 o fi ceva fight club?:)) oricum imi anunt demisia pe care mi-o voi preda peste 364 de zile. sper ca voi fi un membru bun al acestui club si imi voi duce pana la capat mandatul:d

Leave a Reply

