Axa TV nu se mai deschide

by

Stateam ieri in carciuma si vorbeam cu niste prieteni ca Axa TV a ratat deja campania electorala pentru europarlamentare, pentru a scoate bani din acest tip de reclama. Azi am aflat ca desi trebuia sa se deschida pe 15 mai, apoi pe 1 iunie nu se va mai deschide decat peste 3 luni… Daca se va mai deschide… Sunt oameni in presa clujeana care si-au dat demisia de la NCN(5 oameni), Ziua de Cluj(Mihai Hendea) si au luat o mare teapa. Motivatia directorului Condurache a fost ca aparatura a intarziat prea mult, desi cei de la Axa au platit-o. Patetica motivatia de altfel, dar probabil acceptata de creduli si asteptata de cei sceptici🙂 De aia nu mai am eu incredere in proiectele noi. Voi mai aveti?

Cititi ce a mai scris Ioana pe blogul meu aici despre Axa Tv.

Tags:

5 Responses to “Axa TV nu se mai deschide”

  1. UnCopilutz Says:

    Băiete, trecând peste faptul că mi-e jenă să las comentarii aici, dă-mi voie să îți spun că nu ești bine informat. Deloc. Nu știu despre ce țeapă vorbești și despre ce înțelegi tu din viața asta. În fine, ca să scapi de penibilul în care te scufunzi, ți-aș sugera să taci mai mult.

  2. hriho Says:

    @hendea: baiete, comentariile nu sunt obligatorii. nici aici si niciunde. deci nu stiu daca te-am obligat sa faci acest lucru, deci nu te mai plange ca o muiere. din viata asta inteleg ca momentan eu am un loc de munca, pentru ca nu l-am parasit pentru a lua o teapa pe care ai luat-o tu. stii prea bine despre ce vorbesc. o mai fost si altii mai batrani ca tine care mi-o contestat informatiile si dupa aia o revenit aici umili sa imi recunoasca dreptatea. multumesc pentru opiniile tale, chiar daca nu stiu in ce masura esti tu sa imi oferi sfaturi. tye

  3. UnCopilutz Says:

    🙂 Insist sa te intreb despre ce teapa este vorba si cum ai ajuns sa fabulezi in felul in care o faci, dar esti mai mult obositor decat inteligent, asa ca imi tai orice avant. Nici comentariile nu sunt obligatorii, cum zici tu, nici inteligenta nu e obligatorie, nici sa te mai iau in seama nu trebuie sa fie. Dar sfaturi da-mi voie sa iti dau, ca mai am o gramada si nu ma pot abtine! Iar nevoie vad ca ai!

  4. hriho Says:

    @hendea: deci te crezi in masura sa imi dai sfaturi. ma bucur ca ai o parere buna despre tine, insa nu ma intereseaza sfturile pe care mi le-ai dat pana acuma. poti incerca in continuare. Nu trebuie sa fi frustrat ca ti-ai dat demisia de la Ziua de Cluj, dar probabil nu stii inca pe ce lume traiesti. Daca tot vrei sa lungim subiectul pana in panzele albe hai si tu la o bere:)

  5. UnCopilutz Says:

    Nu, merci. O beau singur! La revedere.

Leave a Reply

