Tristetea unui om de presa

by

Sunt trist. Azi sunt chiar trist. De ce? Pentru ca am auzit ca se inchide Clujeanul. Poate o fi un zvon si asta sper. Ma gandesc ca oamenii aia sunt buni fiecare cu ce poate, ca Anca e o beutoare roscata dar care e very fun cateodata, ca Aida rade la fel ca si mine in stilul ei nebunesc, ca Andrei are maturitatea copilareasca pe care nu multi o pot avea, ca Tibi are umorul acela ascuns care nu toti au timpul sa-l descopere, ca Mihai e omul de presa care s-ar urca pe pereti daca ar stii ca ar avea o idee geniala acolo, ca Dini asculta muzica “funky” si spune glume bune, ca Puiutu stie sa se joace Travian:D, ca Pif(mai exista?) a creeat verbe: a pifai inseamna a dansa ca pif sau a te da la femei ca Pif, ca cu Dora desi tot timpul m-am certat ea avea tot timpul dreptate:d (mnoh bine, aproape tot timpul;)) ) , ca Tudor este Tudor si ca Diana poate sa zambeasca, daca vrea.

Colegii mei de breasla, va doresc sa rezistati pentru ca stiu ca aveti puterea in voi! Sper sa aveti un ziar in continuare, sper sa aveti un loc de munca si va doresc numai de bine. Poate va disparea tristeatea de pe fata voastra pentru ca atunci nici eu nu voi mai fi trist pentru voi. Numa’ Bine!

P.S. Va multumesc ca m-ati primit la voi, ca am inceput la voi si ca am invatat o groaza de lucruri de la voi. Voi fi alaturi de voi orice ar fi. High five Clujeanul!

Tags:

6 Responses to “Tristetea unui om de presa”

  1. una Says:

    ye’… that’s a sad news…
    but..
    fruntea sus pentru un nou inceput!

  2. UnCopilutz Says:

    Scrii exact ca in ultimele pagini din oracol. Cinste ziarului in care scrii!

  3. io cu rasu Says:

    Multzam hriho, ideea ii k bine-a hi si cald la vara;)

  4. Alexandra Says:

    Interesantă descrierea făcută colegilor de presă…🙂
    Să sperăm că-i doar un zvon şi nu va avea nimeni de suferit😉

  5. hriho Says:

    @Alexandra: Din pacate suferinta este deja acolo, acuma intrebarea este daca se vor gasi solutii, dupa cum se preconizeaza🙂

  6. Noul Clujeanul: Viata Clujeanului. Mihai Gotiu: “Vom face ce am facut si pana acuma, presa” « Hriho’s Blog Says:

    […] Am mai scris despre subiectul Clujeanul  aici. […]

Leave a Reply

