Un profesor castiga mai putin de 40 de lei pe zi la BAC

by

Un profesor castiga pentru fiecare zi la BAC aproximativ 40 de lei impozabili. Anul trecut, luau 65. Mi se pare un cacat. Sistemul romanesc de invatamant e varza. Nici nu ma mir ca din sistemul nostru se nasc filosofi. Un elev da intre 30 si 50 de lei pentru protocol, bani care ajung pentru doua saratele, iar “grosul” este luat de sefii de comisie. Suntem si fraieri pe deasupra  ca acceptam.

2 Responses to “Un profesor castiga mai putin de 40 de lei pe zi la BAC”

  1. elev de bac :D Says:

    intre 30-50poate se dau la cluj,k in jud cl s-a dat si 100….grosul da prob k il iau sefii de comisie k ei sunt stresati sa puna stampila bine pe lucrare.eu dat bac-ul zilele astea si stiu c si cum s-a intamplat😀

  2. hriho Says:

    @elev de bac:d : Da-mi mai multe detalii despre banii care se dau la bac, ca ii un subiect interesant🙂 lasa-mi un e-mail la un comment, ca numai eu il vad:D

Leave a Reply

