Puterea limbajului

by

De la unii am invatat ce ii mai rau, pe altii i-am invatat eu despre cum sa te exprimi negativ. Limbajul ramane un sacrilegiu care probabil niciodata nu voi sti sa il folosesc. Tot timpul ma invart in jurul multor erori, uneori gramaticale, alteori de context, insa unele nu imi dau seama ca pot avea anumite consecinte. Probabil asta este si cel mai grav, cand nu realizezi decat prea tarziu ce ai facut prin felul in care te-ai exprimat. Niciodata nu te astepti sa fi interpretat intr-un fel sau altul, dar cateodata ce ai scris e scris deja.

Cand despre unii se spune ca scriu pentru public, din felul in care scriu altii se poate observa usor ca nu conteaza pentru cine se exprima, ci cum o fac. Daca pe unii cititorii nu ii inteleg , altii se exprima mai natural decat jumatate din jurnalistii din presa clujeana… decat mine cu siguranta.

Identitatea nu este un “must have” al bloggerilor, ci mai degraba un lucru care iti sustine consacrarea sau prin care incerci sa iti sustii consacrarea. Dar daca acea identitate nu ar fi atat de important cand observi cursivitate in dialog. Astfel, daca o persoana stie sa se exprime, identitatea ajunge imediat pe planul doi.

Altii imi zic ca aceia care scriu bine pe blog ar trebui sa se apuce de jurnalism. Nu consider astfel, chiar unele lucruri sunt mult mai bune daca sunt lasate sa ramana asa cum sunt.

In conversatiile cu majoritatea prietenilor mei am ajuns la concluzia ca scrie extraordinar de bine. Altii au ajuns dependenti de firul creat de aceasta persoana, iar altii sunt deja fani consacrati.

E simplu. Va recomand Curvette.6523_540

Tags:

2 Responses to “Puterea limbajului”

  1. Alexandra Says:

    Te subestimezi…

  2. hriho Says:

    @Alexandra: Deloc. De obicei ma supraestimez, dar in acest caz stiu ca nu voi ajunge niciodata la asemenea nivel.

Leave a Reply

