Gelu Radu, ofiter de presa la U Cluj

by

gelu-radu28

Gelu Radu este noul ofiter de presa al clubului de fotbal Universitatea Cluj. Gelu a sarit in alta barca, dupa ce a lucrat in presa la Clujeanul, Citynews, Transilvania Reporter, Transilvania Sport, Mesagerul Transilvan, ProSport, Gazeta Sporturilor. Gelu Radu este unul dintre cei mai controversati jurnalisti sportivi, fiind acuzat ca este prea subiectiv si ca relateaza din postura de suporter si nu de ziarist. Gelu Radu este unul dintre ziaristii batuti de Scutul Negru.

Gelu Radu a mai fost purtator de cuvant la U Cluj intre 2005-2006 si o perioada in 2007.

Bafta Gelu!

Foto: Clujeanul.ro

Tags:

6 Responses to “Gelu Radu, ofiter de presa la U Cluj”

  1. Gelu Says:

    Multumesc de urare. Imi permit sa te completez. Am mai lucrat la Transilvania Reporter, Transilvania Sport, Mesagerul Transilvan, ProSport, Gazeta Sporturilor, plus la alte multe ziare, reviste si site-uri de nisa. Plus corespondent special Realitatea TV Cluj la Euro 2008. Plus…
    Cat priveste subiectivitatea, niciodata nu mi-am ascuns (spre deosebire de altii) afinitatile sufletesti. Nu ma pot da ce nu pot sa fiu. Sa nu uitam ca toti marii ziaristi sportivi au o afinitate catre o echipa. Exemple: Tolontan – Steaua, Ioanitoaia si Fornade – Craiova…
    Ai un blog fain, keep writin’!🙂

  2. hriho Says:

    @Gelu: Mersi de completari pe care le-am adaugat ulterior. Mersi si de compliment:)
    si in ceea ce priveste subiectivitatea, nu am zis-o ca pe un lucru negativ🙂

  3. Gelu Says:

    Si puteai sa dai o poza mai recenta. Aia e din 2001😀

  4. hriho Says:

    daca imi dai o poza cu tine mai recenta, o schimb:) nu am fost la eveniment si am dat totusi primul vestea in targ, nu a contat poza pe atunci:)

  5. Mihaela Hiticas spre “Jaguarele” lui Funeriu « Hriho’s Blog Says:

    […] Gelu Radu(care momentan nu mai este ofiter de presa la U Cluj) […]

  6. Schimbari in editia online a ziuadecj.ro: Gelu Radu s-a alatura echipei ziuadecj.ro « Hriho’s Blog Says:

    […] Gelu Radu am mai scris aici, pe vremea cand era Ofiter de Presa la U […]

Leave a Reply

