Un nou blogger: Mihai Gotiu

by

Salut prin acest post intrarea lui Mihai Gotiu in randul blogosferei. Aici puteti sa il cititi pe Mihai Gotiu. Sper sa gasesc editorialele interesante ale lui Mihai si aici si sper ca si voi il veti citi pe acest personaj pe cat de controversat, pe atat de interesant.  

Desi infrant in lupta sa cu Publimedia, Mihai nu a predat armele si si-a continuat acel vis care pentru el de mult este mai mult decat o meserie, acel vis de a fi jurnalist. Mihai vrea sa scrie in blogul sau tot ce simte , imediat ce simte si dupa parerea mea, consider ca acest lucru va merita privirea zilnica. Un fragment din primul post al lui Mihai:

“În primul rând pentru că asta ştiu să fac cel mai bine şi asta îmi place cel mai mult. Să scriu. “Dacă ţi-a plăcut şcoala, munca o să-ţi placă şi mai mult” e titlul cărţii lui Irvine Welsh pe care o citesc acum. Cam aşa stă treaba şi cu mine. Dacă nu mi-am băut la timp cerneala, am ajuns să scriu. Mi-a plăcut să scriu şi aşa am ajuns să transform scrisul în muncă. Ei bine, acum vreau să dau timpul înapoi. Să mă întorc la anii în care scriam doar din plăcere. Când scrisul nu era o “muncă”. Asta chiar dacă mai vindeam poezii pe bere prin cârciumile din Hasdeu. Să scriu nu pentru că am de predat în termen o carte la o editură şi nici pentru că se apropie ora de tipar pentru un reportaj, o anchetă, un interviu, un editorial la ziar. Pur şi simplu să scriu pentru că vreau să dau temerilor, supărărilor ori bucuriilor mele o formă”

Mai multe puteti citi pe blogul personal al lui Mihai Gotiu.

Am mai scris despre noul proiect Viata Clujeanul, realizat de echipa Clujeanul in frunte cu Mihai Gotiu intr-un interviu cu mai sus numitul aici.

Mihai sper sa ti se indeplineasca visul!

P.S.: Blogul lui Mihai Gotiu este primul dintr-o serie de blogerri ale echipe Viata Clujeanului, fosta echipa a Clujeanul. Vor urma mai multe proiecte de acest gen, asa ca keep in touch:)

Tags: ,

Leave a Reply

