Rares Bogdan, sef de campanie a PSD pe Transilvania

by

RaRes Bogdan, care subliniez ca nu mai are nicio legatura cu actionaritul Ziua de Cluj😛, va fi seful campaniei electorale pentru prezidentiale a Partidului Social Democrat pe Transilvania. Senior editorul Ziua de Cluj va fi in acest fel afiliat mai mult sau mai putin PSD si ma intreb daca aceaste doua functii nu sunt “incompatibile”.

Sursele mele sustin ca Sorin Dan, patronul cotidianului Ziua de Cluj, este bun prieten cu vechiul lider al grupului de la Cluj, Ioan Rus.

Comentariile suplimentare si intrebarile pe care vi le veti pune ulterior raman la latitudinea voastra.

P.S.: Bine v-am regasit:)

Tags: , , ,

6 Responses to “Rares Bogdan, sef de campanie a PSD pe Transilvania”

  1. Rares BOGDAN Says:

    Sanatate, Tiberiu!
    Bine ai revenit printre noi din vacanta!
    Nu ne cunoastem, dar imi permit sa te inoportunez cu o lamurire. Informatia de mai sus este complet eronata, nu am nici cea mai mica legatura cu PSD, asa cum nu am nici cu PDL, PNL, UDMR sau PRM. Practic, singurele mele legaturi cu aceste formatiuni politice trebuiesc privite doar prin prisma relatiei dintre un jurnalist si clasa politica. Raman in continuare doar jurnalist, respectiv editorialist la ZIUA de CLUJ si Ziua si invitat in diferite emisiuni pe Realitatea Tv, NCN, Tvr, Alpha Tv, Antena 1 Cluj sau ONE TV. Din pacate, Tiberiu, cineva te-a intoxicat cu privire la o presupusa relatie a mea mai apropiata de PSD.
    Nu ma mira ca apar astfel de informatii, avand in vedere ca am fost lipit de-a lungul timpului ba de Emil Boc sau PDL , ba de Marius Nicoara si PNL, ba de UDMR, in momentul casatoriei mele cu Florina si niciodata pana acum, trebuie sa recunosc, de PSD. Acum cateva luni, in campania pentru Alegerile Generale, se spunea ca am fost angajat de Daniel Buda si Mihail Hardau de la PDL, inainte de Sfintele Paste eram, potrivit “unor surse” angajat ca si consilier al presedintelui CJ, Alin Tise, tot de la PDL. Din spirit de colegialitate, te voi ruga ca atunci cand mai primesti astfel de informatii cu privire la persoana mea, pur si simplu sa-mi dai un telefon sa ma intrebi inainte de a le publica. Numarul meu e cvasipublic, e acelasi de 12 ani si ti-l poate da in orice moment Liviu, Milena, dl. Muresan sau oricine altcineva. Multumesc frumos.

    Rares Bogdan

    P.S. Daca ai curiozitatea sa te uiti peste editorialele mele din ultimele saptamani, iti vei da seama pur si simplu ca cine ti-a dat informatia nici macar nu a avut curiozitatea sa verifice ceea ce gandesc, spun si scriu.

  2. hriho Says:

    @ Rares: Salutari Rares. Ma bucur si eu de revenirea ta in blogosferei. Bine ai revenit printre noi! Ce este mai ciudat e ca am fost “intoxicat” cu aceasta informatie din 3 surse, cum ar trebui sa se faca. Ce este si mai ciudat este ca acele persoane nu prea au legatura intre ele. Exista posibilitatea sa ma insel, sau ca dumneavoastra sa fi avut prin acest mesaj acelasi stil diplomatic care v-a consacrat. Rares, chiar am observat ca Ziua de Cluj nu va fi anti-Basescu ca si Ziua, deci iti si citesc editorialele. Data viitoare voi face bine si te voi suna.

  3. Rares Bogdan Says:

    Tiberiu, sincer, sunt si eu putin contrariat, luni seara eram la Istanbul in aeroport si am primit telefon de la SorinD., care este intr-adevar prieten cu Ioan Rus de foarte multi ani, care mi-a spus acelasi lucru. I-am explicat si lui ca e pur si simplu o intoxicare. Miercuri m-a sunat SorinA. sa ma felicite usor insiduos si sa ma intrebe in acelasi timp daca e asa. Am negat din nou. Ieri a aparut informatia la tine. Am negat din nou. Nu stiu ce naiba e cu porcaria asta? Singura mea explicatie este ca la ultimele doua meciuri din Europa League ale Stelei, pe Ghencea, am stat sus la loja si m-am nimerit langa Viorel Hrebenciuc. Cel care mi-a dat cadou abonamentul il are in acel loc. Am fost sunat de multe persoane care mi-au spus ca m-au vazut in imaginile filmate si difuzate de televiziuni de acolo. In urma acelor imagini s-au grabit unii sa traga niste conluzii complet eronate. Viorel Hrebenciuc e seful de campanie al PSD la alegerile prezidentiale din 22 noiembrie si probabil asta e motivul aparitiei acestor zvonuri. Asta cred eu.
    PS Multumesc frumos pentru publicarea rapida a lamurii de ieri. Numai bine!

  4. hriho Says:

    @Rares: De data asta imi cer scuze pentru intarzierea comentariului, dar nu am fost in prejma unui calc in weekend. Vreau sa iti zic o faza iarasi ciudata: cauta lumea pe google Rares Bogdan, campanie PSD. Nu ti se pare un pic dubios?

  5. Rares Bogdan Says:

    Numai bine Tiberiu,
    nu e absolut nici o problema, ti-am relatat exact cum stau lucrurile. Nu e nici o farama de adevar in presupusa mea relatie mai speciala cu PSD. Nici una. In alta ordine de idei oamenii pot cauta orice si oricum pe internet, e un domeniu al libertatii aproape totale, poate singurul ramas! Ar putea cauta de exemplu si Rares Bogdan, campanie Obama. Am glumit, nu am o parere atat de buna despre mine! …chiar nu stiu ce sa mai zic, …sa caute orice! Succes in toate. Ne mai citim si poate ne si vedem intr-o zi la o cafea. Multa sanatate!

  6. Pozitia presei in urmatoarele doua saptamani « Hriho’s Blog Says:

    […] Mircea Geoana. Cititi despre asta aici. Nush cum se face ca Rares Bogdan, despre care eu am scris aici ca e apropiat de PSD, mi-a declarat ca “nu am nici cea mai mica legatura cu PSD”. Vreau […]

Leave a Reply

