Mai au nevoie ziarele de fotografi?

by

Ziarele au fost si ele afectate de criza din publicitate si majoritatea dintre ele si-au redus din personal. Insa ce mi se pare ciudat este ca un ziar din Cluj si-a desfiintat postul de fotograf! Proprietarii au realizat ca pot sa realizeze acel “asa-zis” ziar cu doar  trei reporteri, deoarece si acestia pot face poze. Scenariul descris mai sus va prinde contur in trei saptamani. Acel ziar are in momentul de fata patru oameni, dar o anumita persoana din echipa va parasi redactia in curand. Primul ziar din cluj care a renuntat la fotograf a fost Agenda Clujeana, care sunt in concediu pana se termina vara. Oare nu s-o terminat vara? (Update oferit de Prodan)

Vor ajunge oare fotografii sa nu mai lucreze la ziare? Ziua de Cluj a renuntat si ea la unul dintre fotografi, Eugen Olariu, iar in momentul de fata il mai au in echipa doar pe Remus Muntean. Oricum, in caseta redactionala de pe ziuadecj.ro Eugen inca este trecut.

P.S.: Alin Golban s-a reintors la Ziua de Cluj, dupa ce a fost dat afara din Realitatea TV.

Tags: ,

8 Responses to “Mai au nevoie ziarele de fotografi?”

  1. durox Says:

    stiu ca e scenariu de vis… mi-ar place sa dispara toate ce le stim, cum le stim, si sa le reinventam apoi. ziarele, revistele, emisiunile, tot… :}

  2. hriho Says:

    dar crezi ca in contextul actual nu le putem schimba? sau crezi ca ziarele, revistele si emisiunile nu se adapteaza constant la ceea ce vor cititorii?:)

  3. durox Says:

    eh… stiu ce zici: ca la piata taranul vine doar ce-i cer orasenii. sau ca manelele din targ canta intr-una, pt ca cei multi se simt bine ascultandu-le. acolo unde exista cerere, se va alcatui o oferta…
    dar nu despre asta ziceam, ci faptul ca ne-am invatat prost, ne-am educat gresit, am devenit prea comerciali, si toate astea ne fac mai putin umani. :}

  4. Andrei Says:

    ai grija de unde iti iei informatiile😛

    in unele cazuri, vara e ca in cipru, bali sau alte destinatii exotice. eterna.

  5. Nicoleta Says:

    Esti foarte dezinformat. In ceea ce priveste comentariile despre “asa-zise” ziare, m-as abtine daca as fi in locul tau.

  6. hriho Says:

    @ Nicoleta: Vezi, asta e diferenta, ca tu nu esti in locul meu. Oricum informatia data de tine prin faptul ca ai zis “esti foarte dezinformat” e in sinea ei o dezinformare. Pentru ca nu ai argumentat-o in niciun fel.

  7. Nicoleta Says:

    1. Nici nu as vrea sa fiu in locul tau.

    2. Nu te pierde in sofisme. Esti dezinformat. Un fotograf pleaca, vine altul, intotdeauna e asa. Vorbesc de publicatiile tiparite.

  8. hriho Says:

    @Nicoleta: Deci daca nu ai vrea sa fi in locul meu e foarte simplu, nu te mai pune in locul meu. In ceea ce priveste sofismele mele, iarasi e decizia mea. Vom vedea cine vine si cine pleaca:)

Leave a Reply

