Asa ca vino-n Cluj daca ploua

by

1 octombrie 2009 ora 20:19 a Romaniei.

Nu ploua in:

1. Radauti

2. Cluj-Napoca

3. Iasi

4. Londra

5. California

6. Torino

Asa ca vino-n Cluj daca ploua, Piata Romana, numarul 9. Bine macar ca nu e 69… Desigur ca nici in Bucuresti nu ploua.

Si inspiratia acestui post a venit de la piesa lui Alifantis care spune ca “Asa ca vino sus daca ploua”:)

Nicu Alifantis- Piata Romana nr. 9

Update: In jurul orei 22 am primit un telefon ca ploaia va ajunge in Cluj. In Someseni ploua in acel moment, iar dupa cateva minutele a inceput sa ploua si pe strada mea. Am ajuns meteorologul de serviciu fara scop si fara remuscari:)

Tags: ,

One Response to “Asa ca vino-n Cluj daca ploua”

  1. lucian t Says:

    Iarta-ma ca indraznesc… Am vazut ca esti la curent cu noutatile de pe meleagurile radautene (prognoza meteo actualizata, reclama unei domnisoare cu blog sensibilos)🙂

    Stii cumva daca mai traieste leul Dinu? Am vizitat Radautiul acum cativa ani si am fost la o gradina zoologica acolo.

    multumesc

    lucian

Leave a Reply

