Cea mai oribila leapsa

by

Leapsa.Primita de la Anisoara. Arata mai mult ca o serie de intrebari din oracol. E prosteasca, e copilareasca, e aiurea, e prea putin interesanta, dar cateodata trebuie sa faci si lucrurile pe care nu vrei sa le faci:P

Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand:

“-Da.”

Agatha Christie-Cainele mortii

Fara sa verificati, cat e ora?

19:22  (stiu ca trebuie sa inceapa meciul:P)

Verificati!

19:20

Cum sunteti imbracat(a)?

blugi si tricou and of course underwear and two different socks:P

Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

pe youtube la deep purple si pe stumble

Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?

oameni vorbind in camera cealalta, masinile si tramvaiele de pe o strada zgomotoasa:P

Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

astazi.am mers la real.

Pare o leapsa prosteasca deja, dar ii fac pe plac Anisoarei:P

Ce-ati visat ieri noapte?

pe camelia voiculesc:)) numai ca nu era ea:))

Cand ati ras ultima data?

cand mi-am amintit pe cine am visat aseara:))

Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

oioio….ip-urile de la retea si inca ceva limbaj de programare…din pacate nu sunt tablouri kitchoase:P

Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

chiar m-am gandit la asta saptamana asta. un golf 4:) stiu…sunt banal:P

Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

nu mai tin minte:d si era ieri…deci nu o fost asa de bun:P nu mai sunt filme bune aparute in 2009….pur si simplu nu sunt, nu stiu cine va lua toate oscarurile anul viitor:P

Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

nu

Ce parere aveti despre acest chestionar?

e de copii mici, parca as scrie intr-un oracol

Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.

dinamo o sa castige diseara:)

Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?

oana….dar nu vreau sa am fata din mai multe motive..

Si daca ar fi vorba de un baiat?

Tibi al II-lea

V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

tot timpul

Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

aloha…wanna smoke some shit?:)

Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?

femeile

Va place sa dansati?

cateodata

George Bush?

nu ma intereseaza. dar chestionarul asta devine din ce in ce mai prostesc.

Ce ati vazut la televizor ultima data?

ema

Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Andrei

Alina

Blogand

Tudor

Si pentru o duminica frumoasa…sau mai bine zis un inceput frumos de saptamana va recomand o piesa….prea tare vocea…

 

 

tibs

atat

Tags:

3 Responses to “Cea mai oribila leapsa”

  1. capshunik Says:

    Scuze… dar nu cred că am să o fac. E cea mai banală leapsă pe care am văzut-o

  2. bau Says:

    ce naspa esti bre.si eu am primit-o..daca nu vroiai.nu trebuia sa o faci

  3. hriho Says:

    cred ca o sa fac si eu o leapsa pe care nimeni nu o sa o faca:)

Leave a Reply

