HO! HO! HO! de Silvette

by

Articol scris de Silvia Boncutiu aka Silvette

Mie imi place Craciunul. Nu stiu pe nimeni care sa iubeasca aceasta sarbatoare mai mult decat mine. Pe bune! Stiu cateva persoane catalogate “Grinch”, dar nu stiu pe nimeni care sa se bucure mai mult decat mine de Craciun. Asta inseamna cadouri impachetate cu grija, bradut natural, neaparat – din cei cultivate special pentru aceasta sarbatoare, nu varfurile taiate ilegal din paduri – ales cu grija, cautat timp de cateva zile prin toate pepinierele si pietele din oras. Bradul impodobit rosu cu auriu, servetele asortate, toate duse la extrema. Cred ca si Rudolph e invidious:P. Totusi, anul acesta e sheety. In primul rand, a nins ca porcu in ultimele zile, dar acum se incalzeste. Mai trist, de Craciun se anunta ploaie pe toate site-urile de profil. Cine poate sa isi imagineze Craciun cu ploaie? Ma refer cine din tara, nu ma joc altfel. In al doilea rand, dupa toate cautarile de cadouri, brad, accesorii, mancare, bautura and stuff, sunt obisnuita cu aglomeratia. Pana acum eram fericita, traiasca supermarketurile, deschise non-stop, spre fericirea mea si injuraturile angajatilor. Anul acesta, dezastru. La ora 12, oamenii se bat pe carucioare, te asalteaza de la iesirea din magazine, te conduc la masina si asteapta ca si cersetorii de peste an sa le dai cosul. La ora 1, noaptea, situatia e similara!!! 30, 40 de minute de stat la coada la casa?!? Serios, de cand acest obicei? Mai lucreaza cineva? Si daca da, se pot trezi dimineata?:P I-am promis irezistibilului Hriho ca scriu un guest post happy, de Craciun. Asta a fost inainte de a merge dupa brad. Primul brad pe care am vrut sa il cumpar, mi s-a furat cu nesimtire. L-am vazut, l-am placut, urma sa il negociez, sa vad cate camile vrea omu pe brad. Am intrebat cat costa si cand mi-a spus, o doamna l-a luat si luat a fost. Al doilea brad. M-am lipit de el, am zis gata, nu mai patesc la fel. Problema era ca nu l-am vazut prea bine, dar stateam cu bradul in brate si asteptam sa vina un vanzator. A venit un alt client, un domn foarte dragut care s-a oferit sa il tina sa il pot vedea. I-am spus nu, astept. A insistat, l-am lasat sa atinga bradul MEU, m-am uitat la el, iar cand a venit vanzatorul.. teapa din nou. Domnul a zis “il iau pe asta” si l-a luat… La al treilea nu m-am mai lasat si l-am luat. Suparata, l-am pus pe individ sa il si ciopleasca sa intre in suport si sa mi-l duca si la masina! Tzac, ceilalti nu au avut parte de asa ceva) Asa ca… de unde party people? Oricum, i`m still number one fan si gasesc eu resurse.:) Nu stiu daca exista sentiment mai frumos decat cel pe care il am cand impodobesc bradul. Nu cred, mai ales ca nu pot pune la socoteala colindele, pentru ca habar n-am sa colind, stric toata smecheria daca am nesimtirea sa ma apuc de cantat. Dar la brad, garantat nu ma intrece nimeni!!! Asa ca n-au decat sa cumpere de zici ca acum vine sfarsitul lumii – apropo, nu e 2012:P – ca si asa nu mai vrea nimeni prajitura si suc, toti avem acasa! Bradul meu e cel mai tare, iar sarmalele “lu` mama” au avut intotdeauna succes la colindatori. Si imi doresc sa ninga de Craciun( Tibi, ma bazez pe tine sa ma ajuti la faza asta, ok?:P

Tags: , ,

Leave a Reply

