Sfarsitul unei agonii prelungite

by

Am de multe ori indoieli in ceea ce priveste ceea ce scriu pe blogul personal. si acum am.

cateodata unele lucruri sunt frumoase atat cat sunt. fara nicio secunda mai mult. altele sunt prelungite mai mult decat isi au logica. de cele mai multe ori nu am acea limita, iar eu consider ca totul in viata se petrece in sensul meu. cateodata ma relaxez fara sa ma gandesc la altceva, cateodata doar vreau acest lucru. cateodata vreau lucruri foarte serioase, cateodata vreau sa se intample doar ce se intampla, chiar daca nu imi exprim asta.

sunt momente in care te simti confortabil si nu vrei mai mult. sunt momente in care te simti atat de bine incat incerci fara rost sa ridici standardul. nu vei reusi… nu vei face lucrurile sa fie mai bine doar pentru ca tu vrei. ce se intampla in viata si in lumea aceasta inainteaza doar pentru ca vrei tu, sau nu…

cel mai mult imi plac lucrurile care se intampla contra cronometru, care au un final care se masoara in secundele ramase pana la sfarsit. desigur, nu poti prelungi acel timp decat daca vrei. singura ta solutie e sa nu vrei mai mult. nu am vrut mai mult, am vrut ca timpul sa se petreaca la maxim, cum am stabilit initial.

p.s. am vrut sa explic in acest post ce nu am reusit sa explic in realite, cum dorinta omeneasca  nu a absorbit realitatea, cum trairea nu putea sa intreaca limitele constientului, cum o singura incercare de a prelungi un sfarsit se poate termina tragic, cum am reusit sa conving un mesaj sa fie fara raspuns…

p.s. 2.: poate aparentele ar arata ca altruismul meu s-a ridicat la momente in care eu sunt pe primul plan, dar intotdeauna acel “altcineva” este situat deasupra mea…

p.s.3: chiar daca ceea ce simt este deasupra limitei normale si eu nu vreau sa fie nimic mai mult decat a fost, nici acel mesaj nu va fi receptat intr-un mod corespunzator

Leave a Reply

