Intre doua trepte

by

Intre un moment liric si o lovitura puternica a realitatii, intre nebunia-mi tipica si cote alarmante ale absurdului, intre a fi altceva si a fi banal. Asta caracterizeaza viata mea in ultima perioada. Probabil am fost prea atras sa vad lucrurile dintr-o alta perspectiva ca sa ma intorc la normal. Din cate imi dau seama, nu voi face acest lucru prea curand. E prea usor si prea firesc, si tocmai…Cine mai procedeaza asa in zilele noastre?

Doua voci diametral opuse incearca sa ma linisteasca ca existenta mea nu poate fi traita decat in extreme si de aceea stau la mijloc.

Si nici nu stiu daca ati inteles ceva. Si astazi nici nu vreau sa ma fac inteles. Am nevoie de un impuls puternic pentru a ma intoarce sa scriu pe blog si inca nu a venit.

Leave a Reply

