nu am chef azi

by

Eu cand nu am chef sa scriu pe blog imi preiau de pe contul de Twitter si Facebook.

Va invit sa votati aici daca vreti ca numele orasului sa fie Cluj sau Cluj-Napoca. Pe partea dreapta. Nu inainte de a citi de ce se vrea sa se schimbe nmele, cand s-a mai numit Cluj si cam cine vrea sa modifice. Desi, probabil banuiti cine vrea sa modifice. Napoca pe cale de disparitie.

Si acuma va spun ce am “ciripit” in lumea virtuala:

#1 In Parcul Central din Cluj-Napoca se face curatenie generala. 20 de oameni lucreaza cu spor si se ocupa de fiecare tzentimetru patrat al zonei verzi. cea mai buna curatenie o facem daca il mentinem curat.

Number 2: In fata la Facultatea de Psihologie stateau niste insi cu ochii cat binoclurile holbandu-se la un Polo decapotabil. De mult nu mai vazusem pitiponci asa lame, dar era totusi laser, frate!

Numero tre: Cluj Fashion Week este din ce in ce mai aproape. diseara vom vedea cum va arata evenimentul intitulat “model casting”. Sa vedem daca se ridica la pretentiile unui festival international de moda. Evenimentul, care va avea loc intre 14-17 aprilie, are un banner pe Hotel Napoca. Cam micut as spune si cam putina promovare prin oras. Voi stiati ca Hotel Napoca s-a restaurat? Eu nu am mai trecut de mult prin zona si deabia acuma l-am vazut. Arata chiar bine. Si plus de asta au angajat o tipa pentru evenimente. E chiar draguta si chiar stie sa lege o conversatie. Btw, site-ul  Cluj Fashion Week este www.cfw.ro Vi-l zic pentru ca nu apare pe Google printre primele cautari ale termenilor Cluj Fashion Week.

Numarul patru: Bogdan Buburuz e la Citynews, dupa ce a fost la Clon. Sabin Ripan si-a inceput cariera jurnalistica la Gazeta de Cluj. Foaia ciripeste foarte des pe twitter.

Tags: , , ,

Leave a Reply

