Sex and the city 2, the movie, the soap opera/ Cronica de film de Silvette

by

Cronica filmului “Sex and the City 2” a fost scrisa de Silvette

Cel putin 3 telefoane de la Tibi in care imi spunea subtil, cum numai el nu stie, sa scriu de Sex and the city 2 pana nu il vede toata lumea sau pana nu devine trilogie. Nu stiu daca imbatranesc si atunci chiar e explicabil ca am uitat sau pur si simplu nu mi se pare un subiect suficient de interesant. Serialul Sex and the city este fara echivoc preferatul meu. Un serial inteligent, ironic, placut. Am vazut si revazut toate episoadele si tot nu m-am lecuit. Nu acelasi lucru l-as putea spune despre film. Primul film l-am asteptat cu sufletul la gura, l-am vizionat la cinema Arta, intr-o sala arhiplina. Eram convinsa ca am sa doresc sa il revad la nesfarsit, dar nici vorba. A fost inceputul sfarsitului pentru proiectul initial – sau asa imi place sa cred. Singurul lucru la care visez din tot ce a fost in primul film este dressing-ul (pardon, salivez e cuvantul corect).

Pentru partea a doua a filmului nu mi-am mai facut iluzii. Totusi, am auzit diverse pareri cum ca e ok filmul. Parerea mea e ca tinutele sunt, ca de obicei, superbe si cateva scene in care Samantha e protagonista te determina sa nu pleci din sala. In rest am avut sentimentul ca aceste femei devin casnice. Daca se intampla sa ramana Carrie insarcinata, vomitam!!! OK, e normal – poate – ca si personajele sa “involueze”, sa se maturizeze, dar de ce sa fie atrase “to the dark side”?  Sunt cel putin doua scene dragute, chiar memorabile din punctul meu de vedere, discutia dintre Charlotte si Samantha, in care Charlotte o intreaba “how are you gonna swallow all those?”, iar Samantha ii raspunde “Have we met?” – tipic Sex and the city asa cum il stim. Scena din Abu Dhabi, de la finalul prestatiei la karaoke este poate, mult mai in ton cu ceea ce stiu eu ca e acest serial/film. Mai sunt multe scene simpatice, dar sunt la fel de multe scene de telenovela…. canapeaua, mancarea comandata, probleme cu copii… toate apartin unui alt film si mi-ar placea sa le pot da delete…  P.S. Noroc cu scena de final, in care Samantha nu se dezminte, altfel filmul putea sa fie la fel de bine si middle age crisis and the city….

Tags: ,

Leave a Reply

