Ultima data cand am desenat o linie…

by

Ultima data cand am desenat o linie s-a oprit fix la tine.

Nu am strabatut vaile tarii-n gand ca sa ajung unde vreau spumegand, ci am mers tot in aceeasi directie fixata dinainte. Am mers tintit cu gandul la destinatie, desi refuzul il simteam inerent in ceafa. Am inaintat pe campul de lupta ca acel soldat care-si stie soarta, dar lupta-i mult mai importanta.

Nu am decat acel tel, pe care stiu ca nu il voi nimeri niciodata. Nimic din acea zare imaginata nu mai este varianta jucată. Incerc sa-mi arunc in spate armele-acele banale cuvinte aranjate aletoar- si sa las totul sa zboare, insa supra-controlul a trecut de mult de limite definite ale hotarelor noastre.

Fiecare ac de ceasornic se invarte inspre aceeasi ora, fiecare cifra are corelatii senine, fiecare secunda curge impotriva realizarii stralucirii, nisipul din clepsidra se abtine, timpul e vantul impotriva firii.

Nimic nu mai este in defavoarea incipitului, incipient este doar ce arde-n mine.

Nu, nu totul se leaga de mine, ci de orice urma de tine din mine. Mult prea ogoist pare, insa opusul a ramas cheia celor care se bat cu morile de vant.

Nu, nici sensul nu mai are acea importanta si nici legatura nu isi mai are propria relevanta doar din cauza acelui parcurs al mintii senile. Toate fabulatiile imaginate mult prea riguros nu isi au contur nici macar in acest vorbe rostite flenduros. Toate scenariile sunt irelevante, lectia menita le-a fost disparitia ademenita.

Nici de-ar fi loc, lucrurile nu s-ar mai putea aseza in acel fotoliu comfortabil bine meritat, dar mai mult sperat. Nici privirea pierduta pe geam, nici speranta perdanta in timp nu mai au o cazatura lina spre normalul devenit tamp. Nici literele daca ar fi aranjate cumsecade in times new roman nu ar mai schimba lucrurile intamplate, nici ce ar putea exprima ele nu mai au acea vie importanta.

Nici amintirea nu te mai apasa, nici apasarea nu mai e o amintire.

Probabil delirez inspre mai putin bine, probabil imi este mult prea dor de tine.

Leave a Reply

