Cineva, undeva incalca legea by Robocop

by

De fiecare data cand ma uit in oglinda, asta atunci cand nu salvez lumea de raufacatori in fordul meu sierra, ma gandesc ce misto era cand nu trebuia sa ma ung cu vaselina pe la incheieturi doar daca aveam eu chef si intram in ceva moale care ma ruga sa raman tare. Acum, chiar daca am rulmenti in loc de boase si imi ies pistoare din picioare, nu mai am dupa ce sa ma uit, afara doar de cate o imprimanta matriciala care are mai multe iesiri si intrari.  Imi cam place de gagica asta de imi tot da jos oala asta din cap dar nu am curajul s-o invit in oras,  sa-i spun ca imi ridica Kernel Memory-ul la cote alarmante. Cel mai mult imi place insa revolutia usb, pentru ca mai nou toate echipamentele de birou is stramte-n porturi, de te descarca la 2.0 cu 700 mega pe secunda.

Alex Murphy

Leave a Reply

