Blogurile intrec incetul cu incetul ziarele

by

Pe piata a aparut un blog nou. Eu cel putin acuma l-am descoperit, desi exista de ceva timp. Este de-a dreptul savuros si spune multe lucruri pe nume si intamplari mai mult decat amuzante. Buletin de Cluj se intituleaza si va recomand un post de-a dreptul captivant despre cum a fost dat afara dintr-o masina actualul sef al Comisiei Juridice din Camera Deputatilor, Daniel Buda. Proprietarul blogului este Adrian Cinpoeru.

Tags: ,

3 Responses to “Blogurile intrec incetul cu incetul ziarele”

  1. Adrian Cinpoeru Says:

    Mersi, chiar daca nu ne cunoastem, sau poate de aceea. Vezi că mi-ai gresit numele în tag. De fapt, tu l-au scris corect. Vreun notar beat, pe vremuri, l-a gresit. (Nu că aştia de-acuma sunt mai breji. Poate mai “hoţi breji”). Baftă!

  2. hriho Says:

    @Adrian: Nu ai de ce sa imi multumuesti. Chiar mi-a placut blogul tau si din acest motiv am scris acest post. Numai bine!:)

  3. Buletin de Cluj, inchis pentru a doua oara « Hriho’s Blog Says:

    […] Buletin de Cluj am scris la momentul lansarii ca intra in categoria blogurilor care intrec incetul cu incetul […]

Leave a Reply

