Cele mai cautate cuvinte pe blog in 2010

by

Oamenii au cautat in 2010 de 476 de ori “Janis Stuff” pe Google si au ajuns la mine pe blog. Astfel, Janis Stuff este cea mai cautata expresie din ultimul an.

Pe locul 2  se situeaza “Alina Ilioi” cu 304 cautari.

Podiumul este completat de “Olga Kurylenko” cu 263 de refferers.

Numele blogului, “hriho blog”, a fost doar pe locul 4 cu 255 de cautari. Iar, numele meu,  “tiberiu hrihorciuc”, a realizat 176 de views pe blog. De asemenea, oamenii care nu stiu cum ma cheama au cautat “hirho’s”. Au fost in numar de 98. “Zarul de Cluj”, a carui prima pagina o prezint saptamanal, mi-a facut 86 de refferers pe tot parcursul anului. Oana Buzatu, purtatorul de cuvant al Primariei municipiului Cluj-Napoca, a reusit sa imi aduca 78 de oameni pe blog.

Cele mai funny cautari

In topul cautarilor amuzante pe blog pe locul 1 se afla expresia “asa da asa nu”  care mi-a adus pe blog 30 de oameni. Unii oameni m-au crezut “arogant şi genial” aşa că au ajuns la mine pe site căutând  “blog victor ciutacu”. 15 inşi erau foarte interesati “cat costa un ziar” si sa speram ca le-am oferit raspunsul. Mie mi se pare amuzant ca altii au ajuns la mine pe blog cautand “liviu alexa blog”, dar poate numai mie. Culmea este ca 9 naivi au cautat “cifra 8.” Eu stiam ca 7 e cifra magica, dar s-ar parea ca si vecinii respectivei cifre aduc reffers pe blog. Daca credeti ca in Club Midi din Cluj se baga numai muzica electro si toate genurile adiacente, va inselati. Unii cred ca se baga “pusca si cureaua lata midi.” Altii m-au crezut religios si au cautat “mesaje pascale”. Culmea, au ajuns la mine pe blog! Probabil cea mai funny cautare a fost “sanii …”, unde … este un nume de femeie. Trei persons where interested in those boobies. Trei personaje nu aveau chef in acea zi si au ajuns la mine pe blog cautand “nu am chef azi.” And last, but not least…doua persoane aveau probleme majore si au cautat “ma mananca caoili.”

 

Vor urma si alte materiale de sinteza despre 2010, iar pana atunci va urez spor la curatenie si un craciun mai bun decat al meu!:)

Tags: ,

Leave a Reply

