Cum am cumparat o FTR-ista…

by

eftin…A costat trei buccati de cd-uri cu muzica. Din pacate  doua nu mergeau. Le-am cumparat cu 10 lei din celebra benzinarie din Turda. Ar fi trebuit sa fie cu muzica “kiss”, manele si populara.

Dupa ce am fost la o repriza de spalat creiere, numita, ca sa nu-i dau numele precum m-a amenintat ea, a crezut ca am ceva personal cu ea si cu FTR. Wrong!🙂

Oricum a fost fun…despre eveniment voi reveni, numai ca am vrut sa dau primul :))

Tags:

3 Responses to “Cum am cumparat o FTR-ista…”

  1. FTR-ista Says:

    O daa:))) M-ai cucerit cu talentele tale de negociere…

  2. hriho Says:

    am lasat negocierea in mainile tale, ca sa nu zici ca nu am incredere in FTR :)) astept postul:D

  3. Cameramanul cu masina. Plus alte scurte despre presa si nu numai « Hriho’s Blog Says:

    […] De ce va povestesc despre salariile jurnalistilor? Nu ca sa le plang de mila, Doamne fereste! Vazui azi impreuna cu o colega FTR-ista, Renata, un cameraman cu masina. Nu stim unde era cameraman sau daca chiar este in presa ori ba, oricum avea un utilaj putin mai modern decat un handycam. Putin mai modern, sa nu va inchipuiti ca avea macar o scula semi-profesionista. A filmat in intregime conferinta directorului Muzeului National de Istorie a Transilvaniei. Cum ne-am dat seama ca are masina? Intr-o mana tinea flexat camera invartindu-se ca un titirez dupa cei care vorbeau sau puneau intrebari, iar in cealalta, cheile de la masina. Profesionist, nu? In caz ca se intampla ceva, ca pica muzeul peste noi sa o ia la fuga si sa se urce rapid in masina si sa dispara de acolo. Sau ar mai exista o varianta. Daca nu cumva avea doua portofole groase in ambele buzunare, de nu i-ar mai fi incaput cheile. Cu siguranta are in masina si muzica misto pe care o da la maxim, nu de aia de cumperi cu 10 lei din benzinarie din Turda. […]

Leave a Reply

