Dovada ca presa e o curva

by

Unii o folosesc zilnic, insa cei mai multi o folosesc doar cand au nevoie de ea. O critica cu o prea mare usurinta, insa nu o ajuta defel si nicicand. Nu ca ar avea nevoie de ajutor, dar subiectele care te intereseaza iti sunt servite pe tava pe internet si tu nici macar nu profiti de ele. Oamenilor le place cel mai mult sa o utilezeze pentru documentare si sa o foloseasca doar cand au nevoie intr-un mod specific si clar de ea. Este precum o curva la care mergi nu pentru ca vrei sa o revezi, ci pentru propriile nevoie. Cine se poate simti bine si poate continua cand este tratata astfel? Este scumpa de ea, presa.

Cum sa nu te enerveze oamenii care te folosesc? Si cum sa nu te comporti ulterior ca atare. Tocmai, jurnalistii trebuie sa se obisnuiasca cu criticile si cu tot felul de vorbe rele doar de dragul de a continua meseria intr-un stil ca la carte.

Oamenii care citesc presa zi de zi s-au obisnuit cu titlurile care arata multe si spun putine. Din acest motiv am dat si eu acest titlu, respectiv pentru a explica ca jurnalistii sunt niste curve care va folosesc pe voi mult mai mult decat credeti ca ii folositi voi pe ei. Deci voi daca ii tratati cu indiferenta si doar cand aveti nevoie de ei ii cititi, uite ca razvratirea lor s-a intors impotriva voastra si ei va duc cu zaharelul cu niste titluri senzationale care ascund mai nimicuri.

Cititorii cotidieni ai presei au invatat deja smecheria cu titlurile si nu mai dau click pe ce pare atragator, ci doar pe ce ii intereseaza. Uite asa, se poate citi si presa zilnic si poti sa iti dai seama din titlu daca te intereseaza sau nu. Insa, cititorii ei ocazionali, “mai pun inca botul”  la titlurile care sar in evidenta. Si se mai mira de ce pun botul. Precum mailurile pe care le-am primit cu totii conform carora ca am castigat la nush ce loterie, nush ce concurs sau nushce tombola. La inceput cu totii am fost putini incantati, dar cand ne-am dat seama cat de mare e vrajeala am fost cam tristi.

Presa ramane o curva, dar oamenii inca iau teapa ei. Ce bine imi pare ca ai luat teapa!

Tags:

Leave a Reply

