Despre voi

by

Prea putina importanta este acordata adevartelor comori ai lumii. Oamenii… Am zis-o poate de multe ori ca un om te poate face sa zambesti cum nu te-ar face calitatea de a fi actionar majoritar la RMGC.  Imi aduc aminte cu nostalgie de proiectul Viata Clujeanului, care s-a nascut in urma disparitiei Clujeanului, care vroia sa se ocupe de oameni. Despre povestile lor, despre pasurile lor, despre  modul lor de viata. Din pacate acest proiect a urmat calea predecesorului sau. Insa, sunt sigur ca oamenii vor sa citeasca in continuare povesti despre ei..Ar fi interesati care sunt elitele nu intr-un anumit domeniu, ci al omeniei..

Un ziar despre oameni ar fi un lucru care il visez uneori ca ar fi prea frumos sa existe. Sa luati in mana hartia care sa va povesteasca despre bunatatea fiecarui gest al oamenilor, despre complexitatea unor cuvinte simple, despre cat de frumos poate fi un refuz si cat poate valora un zambet. Un ziar despre oameni ca mine, ca voi, ca tine, ca cei pe care ii vezi pe strada si nu ii remarci, un ziar despre oameni care se fac remarcati imediat ce spun primele cuvinte. Un ziar social este viitorul, cum imi spunea in urma cu cativa ani actualul purtator de cuvant al primariei Oana Buzatu. Acum incep sa o inteleg.

Oricate anchete tari as scrie si oricate efecte ar avea, oricate ilegalitati as demasca si oricate personaje as detrona, oricate suspiciuni as dezvalui, mi-ar placea uneori sa scriu si despre povestea unor oameni. Nu ma intelegeti gresit, imi place la nebunie ceea ce fac si as face asta mult timp de acum incolo. Dar de azi inainte imi voi acorda mai mult din timpul meu voua, oamenilor. S-a vazut acest lucru in Gazeta de Cluj din aceasta saptamana.  Pana cand va voi oferi acea atentie pe care o meritati, va invit sa cititi anchetele pe care le-am scris, ce am facut si ce voi face. Ceea ce scriu tot pentru voi o fac. Viata mea e despre voi.

Tags:

Leave a Reply

