La cererea voastra…

by

O sa incep sa scriu ce imi trece prin minte pe blog pentru ca nu am chef sa scriu pe blog.  Mi-a fost ascultat si blogul asa ca m-am gandit sa observ “din umbra” cam cati oameni ma citesc in circumstantele de fata. De cand nu am mai scris, aproximativ trei saptamani, am avut acelasi numar de cititori ca si cum as scrie sau uneori chiar mai mare. Uite inca un semn ca pe cititori nu ii intereseaza continutul, ci mai mult persoana. Nu ii intereseaza veridicitatea, nu ii intereseaza informatia si nici tipul de scriitura. Sunt mai importante anumite momente cheie. Ma gandesc la anumite persoane care traiesc doar din celebritate. Traiesc doar din ceea ce cred altii despre ei.

Nu pot fi asa oricat de tare m-as chinui. Nu pot fi persoana pe care o vreti voi, nu pot fi un om care se muleaza dupa cotidian sau dupa cum imi cer nevoile cotidianului. Nu inseamna ca nu am anumite momente in care imi dau si eu seama ca lucrurile se schimba. Nu ar avea cum sa ramana constante, dar macar sa incerc eu sa raman…

P.S.: Ne vedem data viitoare cu mai mult chef despre subiecte mai interesante si cand va voi scrie si subiectele promise si altele….O sa fie un an de-a dreptul fermecator. De unde stiu? Ca sa nu termin fara sa va dau raspunsul pe care il asteptati…simt in vene ca va fi fermecator:)

3 Responses to “La cererea voastra…”

  1. Sare'n Ochi Says:

    bine, copile 🙂 tu numai scrie si lasa-i pe altii sa aprecieze daca-i pentru ca ai ce comunica sau numai pentru glorie. mai ales cand sunt gandacii peste tine trebuie sa te manifesti – altfel unii au impresia ca te-au doborat, speriat sau chiar pus cu botul pe labe.
    asta daca doresti sa fii ziarist. daca vrei sa fii altceva, atunci nu scrie, numai lamenteaza-te.

  2. nops Says:

    debitezi, amice! scrii foarte prost, nu esti deloc interesant si nu ai nici o continuitate in fraze. am intrat si anul trecut o data si am ramas cu aceeasi impresie. mda, chiar nu stiu de ce m-am intors. ma rog… Numa bine!

  3. hriho Says:

    @nops: citirea acestui blog este pur facultativa. numai bine!:)

Leave a comment