Buletin de Cluj, inchis pentru a doua oara

by

Update 2: Buletin de Cluj s-a redeschis, insa ultimul post ramane pe 26 martie.

Adrian Cinpoeru, cunoscutul blogger clujean care scria pe buletindecluj.wordpress.com, si-a inchis pentru a doua oara blogul. Prima data si l-a inchis din motive personale, insa probabil o influenta majora aveau si “greutatea” materialelor pe care le scria. A doua oare motivele par a fi aceleasi. Principala “tinta” a blogului era omul de afaceri Arpad Paszkany, dar si alte personaje din anturajul acestuia si nu numai.

Despre Buletin de Cluj am scris la momentul lansarii ca intra in categoria blogurilor care intrec incetul cu incetul ziarele. Blogul ajungea constant in topul celor mai citite site-uri de pe platforma WordPress Romania.

Sa speram ca Adrian Cinpoeru a dat la multi o lectie ca inca se mai poate sa existe fenomenul “freedom of speech” pentru ca a dovedit ca nu se temea nici de moguli, nici de cantitati imense de bani, nici de presiune. Cel putin pentru o perioada…

Update:

“Nu scriu, am alte proiecte. La segmentul de piata la care ma adresez, blogul ii mort cam pe la o mie de cititori. Lucrez la alte proiecte acum. De pe blogul asta  nu am castigat nimic, numai timp pierdut si dusmani.

Cu blogul asta am vrut sa arat cum mai ii presa, sa ii corectez pe cei care sunt iesiti din linie. Am vrut sa improspatez anumite persoane, anumite informatii. La mine e chestiune de timp. Saptamana asta am altceva de lucru. Poate saptamana viitoare daca nu am de lucru, ma voi ocupa din nou. Acum ma ocup de un proiect de-al meu mai vechi. Nu stiu daca o sa le pot lega impreuna”, a declarat pentru Hriho’s Blog Adrian Cinpoeru, proprietarul Buletin de Cluj

Tags: ,

Leave a comment